Дистанційний батьківський клуб "Майбутній школярик"

Картинки по запросу  майбутній школярик

План роботи дистаційного батьківського клубу

“Майбутній школярик”

 

п\п

Тематика засідань   Термін

проведення

Учасники 
1.
День знайомств. Реєстрація
учасників на форумі
сайту ДНЗ. Ознайомлення
учасників клубу з
правилами роботи.
Вересень 
Завідуюча ДНЗ,
педагоги, батьки 
2.
Інтернет опитування батьків “Чи готова ваша 
дитина до школи? “
 Вересень
 Батьки
3.
Ознайомлення з корисною
літературою та інтернет
ресурсами щодо підготовки до
школи та легкої адаптації до
шкільного життя
 Жовтень
 Педагоги, батьки
4.
Поради психолога “Батькам
майбутніх
першокласників”
 Жовтень
Батьки
психолог школи 
5.
Мовленнєва готовність дитини до навчання
у школі (методичні рекомендації)
Листопад 
Педагоги, батьки 
6.
Розвиток емоційно-вольової
сфери майбутніх першокласників (круглий стіл)
Грудень 
Педагоги, батьки 
7.
Інтернет-семінар “Зміцнюємо
здоров’я дитини
перед школою”
 Січень
Лікар, батьки 
8.
Психологічна готовність до
навчання у школі.
Особистісна зрілість (точка зору)
Лютий 
Психолог, батьки 
9.
Які ви батьки? (тест
самоперевірки) 
 Лютий
Батьки 
10.
Проблеми підготовки до школи
(методичні поради)
Березень 
 Педагоги, батьки
 11.
Батьківська п’ятихвилинка
(пам’ятки,
поради для батьків)
Квітень 
 Педагоги, батьки
12.
Майстер клас “Збираємо
портфель” 
Травень 
 Вчитель початкової
школи, батьки 

Батьки, чи готові ви до школи? 

B дошкільному дитинстві відбувається інтенсивний розвиток усіх пізнавальних психічних процесів, які в подальшому виступають першоосновою готовності дитини до школи, і найбільша роль у цей період B розвитку та становленні дитини належить батькам. Саме вони мають забезпечити своєму малюку найбільш сприятливі умови для розвитку і серйозно «працювати» B цьому напрямку, якомога частіше спілкую­чись з дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми, тим краще, але хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську роботу».

Щодо питання підготовки дітей до навчання Можна виділити один з його аспектів: «Як можуть батьки допомогти дитині в підготовці до школи?»
Окреслимо кілька конкретних порад, які хоча й не охоплять цього багатогранного питання, але все ж таки допоможуть дорослим.
Для дитини Ви – зразок мовлення, адже діти вчаться мови, на­слідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково буде говорити так, як Ви.
Дитина успішніше засвоює мову в той момент, коли дорослі слу­хають її, спілкуються з нею, розмовляють.
Виявляйте готовність слухати.
Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене Вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілку­вання поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес росту дитини B школі.
He забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмос­фері спокою, безпеки та любові.
У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, сим­патії та антипатії.
Поважайте її неповторність.
Ставте для себе та для дитини реальні цілі. Ведіть і спрямовуйте її, але не підштовхуйте.
Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкати руками, куштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато виріза­ти, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.
Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини.
Гра – це провідна її діяльність, це її робота. Л.С.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».
Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати, з яких чисел можна скласти 5, a з яких – 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, a не механічного запам’ятовування.
Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.
Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання обов’язково (всі члени родини).
Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.
Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку усіх членів родини.
Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно і доводьте це до її відома.